به گزارش خبرنگار ایرنا استودیو الفبا که توسط مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش طراحی، ساخته و آماده شده است از این پس میزبان نشست ها و گفت و گوهای علمی و فرهنگی مرتبط با تعلیم و تربیت خواهد بود و از معلمان، دانش آموزان، صاحب‌نظران و کارشناسان دعوت می شود تا مسائل و موضوعات مرتبط با آموزش و پرورش را در قالب گفت و گوهای رو در رو و مستقیم مطرح کند.
استودیو الفبا همچنین فضایی خواهد بود که در آن، مواضع رسمی آموزش و پرورش از زبان مسئولان این نهاد به اطلاع رسانه ها و افکار عمومی می رسد و مدیران ارشد و سیاستگذاران آموزش و پرورش با حضور در این مکان، به پرسش های مطرح در فضای جامعه پاسخ می دهند که این اقدام گامی مهم در نهادینه کردن فرهنگ پاسخگویی سریع و دقیق به افکار عمومی محسوب می شود.
استاندار لرستان در آئین افتتاح استودیو الفبا در آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: این استودیو در راستای خبر تخصصی آموزش و پرورش و تعامل هر چه بیشتر آموزش و پرورش و خانواده های دانش آموزان گامی ارزنده ای به شمار می رود.
سید موسی خادمی افزود: تاسیس خبرگزاری پانا و راه اندازی استودیو الفبا به صورت تخصصی برای آموزش و پرورش و مخاطبان این دستگاه تعلیم و تربیت تاثیرات قابل توجهی در راستای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت خواهد داشت.
به گفته وی تاکید بر موضوعات فرهنگی و محلی و آثار آموزش بر توسعه و کمک به آموزش های غیر متداول و جامعه پذیری دانش آموزان در این استودیو دنبال می شود.
استاندار لرستان ادامه داد: مشکلات موجود در جامعه در صورتیکه در دوره دانش آموزی در سطح مدارس ترویج و تعلیم داده شود به راحتی در جامعه نهادینه خواهد شد.
سرپرست آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: استودیو الفبا در لرستان با اعتبار 300 میلیون ریال در این استان راه اندازی شده است.
سید احمد علی موسوی نیا ادامه داد: بر اساس قرار داد منعقد شده با صدا وسیمای لرستان هفته ای نیم ساعت اخبار تخصصی آموزش و پرورش از طریق این استودیو پخش خواهد شد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.