به گزارش خبرآنلاین لرستان، ابتسام داشی معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان در این نشست ابراز داشت: گل یکی از مواد مخدر صنعتی و از مشتقات ماری جوانا بوده که متاسفانه با شیوع مصرف آن در کشور و تمام دنیا مواجه هستیم.

ابتسام داشی با اشاره به ضرورت آگاه سازی وفرهنگ سازی در امر پیشگیری و مبارزه با پدیده آسیب زای اعتیاد، افزود: در همین راستا سازمان بهزیستی استان لرستان از تاریخ هشتم تا دهم اردیبهشت ماه از طریق سه کمپین عمده در سطح شهر برگزار کننده طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از مصرف گل خواهد بود.

وی اذعان داشت: ایستگاه فرهنگی طرح کارزار مبارزه با گل در مناطق کیو، پاساژ بعثت مال،کوی علی آباد،پشته حسین آباد،پاچنار و نیز در سایر مناطق حاشیه نشین شهر برپاست.

گفتنی ست: بر مبنای این نشست این کارزار در مدارس مقاطع دبیرستان، ادارات دولتی ،بانکها، درمانگاه ها و سایر مراکز عمومی به صورت دو شیفت صبح و شب برگزار خواهد شد.

معاونت پیشگیری سازمان بهزیستی استان اذعان داشت: مبارزه با آسیب خانمانسوز اعتیاد و پیشگیری فقط از طریق سازمان بهزیستی ممکن نبوده و مشارکت و همکاری سایر دستگاه های اجرایی از جمله آموزش و پرورش، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و معاونت امور اجتماعی استان را می طلبد.

داشی در ادامه در خصوص مبارزه با معضل اعتیاد خبرنگاران را سفیران فرهنگی استان لرستان دانست و گفت: متاسفانه در بین نوجوانان گل دومین مصرف پرطرفدار بعد از تریاک است که این مساله ضرورت اقدامات پیشگیرانه،آگاه سازی ،حساس سازی و اطلاع رسانی به جامعه مخاطب را صد چندان می کند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 909986
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.