مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی از بررسی و حمایت تعداد 50 واحد کارگری در کمیته استانی حمایت از واحدهای مشکل دار لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، علی آشتاب با اشاره به حمایت و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری استان برای تثبیت اشتغال اظهار داشت: در راستای اهداف وزارت متبوع مبنی بر حفظ و صیانت از نیروی کار و اشتغال موجود، یکی از مهمترین رسالت این اداره کل شناسایی بموقع مشکلات واحدهای کارگری و پیگیری بهنگام برای رفع و حمایت از این واحده است.  

آشتاب افزود: در این راستا در سال 96 تعداد 39 جلسه طرح مشکلات استانی حمایت از واحدهای مشکل دار تشکیل و بیش از 7 هزار 125 فرصت شغلی در استان تثبیت شده است .

وی به احصای واحدهای نیمه فعال و دارای مشکل استان اشاره و تاکید کرد: باید با برگزاری جلسات کارشناسی و هدفمند برای فعال شدن این واحدها و ایجاد اشتغال پایدار تلاش نمود.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان لرستان تخصیص سرمایه در گردش، استمهال‌ بدهی، بخشودگی جرایم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، طبقه بندی مشاغل، بیمه بیکاری، معوقات کارگران، مسائل مشاغل سخت و زیان‌آور مشکلات مرتبط با محیط زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی از مهمترین مسائل این واحد ها عنوان کرده که در سال 96 انجام گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.