به گزارش ایرنا علی کورانی فر روز چهارشنبه درآیین روزارتش درمیدان تختی بروجرد اظهارکرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران شایستگی و توانایی دفاع از تمامیت ارزی کشور را دارد.
وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دروان دفاع مقدس با تقدیم 48 هزار شهید استقلال و آزادی ایران اسلامی را رقم زد.
معاون استاندارلرستان بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با وحدت و اتحادی که با دیگر نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد از کیان انقلاب دفاع می کند و دشمنان به واسطه این هم بستگی نیروهای نظامی جرات تجاوز به این آب و خاک را ندارند.
کورانی فر با اشاره به اقتدار و قدرت نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: امکانات راهبردی واستراتژیک ارتش جمهوری اسلامی دشمنان نظام را به حیرت انداخته است.
وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران درهنگام بروز بلایای طبیعی درکنار مردم آسیب دیده باعث کاهش آلام آنها شده و این موضوع در زلزله اخیر کرمانشاه و سرپل ذهاب به خوبی نمود پیدا کرد.
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد نیز دراین آیین گفت: امام خمینی(ره) با نامگذاری 29 فروردین به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران همه هجمه های دشمنان را از بین برد.
سرتیپ دوم علی اکبر زراوه افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز گوش به فرمان مقام معظم رهبری است و پیوند ناگسستنی با ولایت و رهبری دارد.
وی اظهارکرد: خط قرمر نیروهای مسلح ایران اسلامی امنیت و اقتدار کشور است و اگر دشمنان بخواهند این مهم را مخدوش کنند ارتش مانند سدی در برابر آنها ایستادگی می کند.
فرمانده پادگان مهندسی بروجرد اضافه کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی امروزمتحد تر از دوران دفاع مقدس در برابر دشمنان نظام و انقلاب خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد ذره ای از این آب و خاک مورد تهاجم دشمن قرار بگیرد.
سرتیپ دوم زراوه بیان کرد: ملت ایران سیلی محکم خود را به دشمنان نظام و انقلاب در دوران دفاع مقدس زده است.
به گزارش ایرنا آیین رژه یگان های پادگان مهندسی بروجرد صبح امروزچهارشنبه 29 فروردین ماه در میدان تختی بروجرد برگزار شد.
7273/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.