مدیر جهاد کشاورزی پلدختر در حاشیه بهر ه برداری از این طرح به خبرنگار ایرنا گفت: عملیات اجرایی ایستگاه پمپاژ باغات انجیر روستای سرنجه زیودار سال 92 آغاز شده و تاکنون 30 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای راه اندازی آن هزینه شده است.
میرزا محمد مرادی افزود: این ایستگاه پمپاژ دارای خط انتقالی به طول سه هزار و 200 متر می باشد.
وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این ایستگاه 300 هکتار از باغات انجیر باغداران روستای سرنجه زیودار پلدختر آبیاری می شود.
مدیر جهاد کشاورزی پلدختر گفت: این ایستگاه پمپاژ با استفاده از سیستم تحت فشار و قطره ای باغات انجیر این منطقه را آبیاری می کند.
وی افزود: 200 نفر از باغداران روستای سرنجه زیودار از آب این ایستگاه پمپاژ بهره برداری می کنند و میزان تخصیص آب آن 203 لیتر بر ثانیه می باشد.
استاندار لرستان در آیینی عملیات اجرایی طرح سیستم آبیاری تحت فشار باغات انجیر روستای زیودار را آغاز کرد که اجرای این سیستم از نوع قطره ای است و 300 هکتار از باغات انجیر منطقه را آبیاری می کند.
در این آیین ، سرپرست معاونت عمرانی استانداری لرستان، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار ، امام جمعه معمولان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.