به گزارش خبرآنلاین لرستان، دکتر سیدموسی خادمی بر لزوم بهره‌برداری از ایستگاه‌های پمپاژ استان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه امروز اولین ایستگاه از این مجموعه به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: خوشبختانه اینجا منطقه خوبی است و باغاتی که از قبل ایجاد شده‌اند توجیه اقتصادی دارند.

دکتر خادمی با اشاره به اینکه مردم منطقه پای کار هستند و به خوبی از فرصت‌ها استفاده می‌کنند، گفت: امروز بحث انتقال آب پروژه به بهره‌برداری رسید و بخش توزیع نیز که به روش آبیاری تحت فشار و قطره‌ای است کلنگ‌رنی شد به طوری‌که قرار است سازمان جهاد کشاورزی تا تیر جاری آن را به نتیجه برساند و مردم بتوانند با بهره‌وری آب، محصول بیشتری را تولید کنند.

استاندار لرستان به آخرین وضعیت کارخانه آهک هیدراته پلدختر نیز اشاره کرد و بیان داشت: قرار بود این پروژه با مشارکت بخش خصوصی و شرکت ایمیدرو اجرایی شود که سرمایه‌گذار آن نتوانست خوب عمل کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با پیگیری‌های نماینده این شهرستان از طریق وزارت صنعت و ایمیدرو قرار است خود این شرکت کار را آغاز کرده و انجام بدهد و زمانی‌که از پیشرفت مناسبی برخوردار شد شریک انتخاب کند.

دکتر خادمی اظهار داشت: آخرین اخباری که دریافت کردیم این بود که بحث دیوارکشی محوطه توسط ایمیدرو آغاز شده و امیدواریم کار آن انجام شود.

مدیر ارشد لرستان با اشاره به اینکه تعیین زمان اجرایی شدن طرح کار سختی است، تصریح کرد: بخشی از این موضوع به انتخاب شریک و تقسیم‌بندی کار بستگی دارد برای همین نمی‌توان زمان دقیق آن را مشخص کرد.

وی پل ابراهیم‌آباد معمولان را نیز از پروژه‌های مهم استان دانست و افزود: کار اجرایی آن شروع شده و در ادامه افزود: در بازدیدی که سال گذشته به عمل آمد قرار شد اعتبارات به صورت کامل به آن اختصاص پیدا کند و هم‌اکنون صددرصد اعتبار تخصیص یافته و منابع هم دارد؛ این پروژه جزو طرح‌هایی است که قرار است پیمانکار بیاید و کار را شروع کند.

دکتر خادمی ابراز امیدواری کرد: این پروژه هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

لازم به ذکر است: در حاشیه این مراسم دانش‌آموز ابتدایی ساکن این روستا توسط استاندار به عنوان ناظر پروژه تعیین شد و او موظف است به صورت هفتگی روند اجرایی شدن طرح و آخرین وضعیت آن را به دکتر خادمی اطلاع‌رسانی کند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 902366
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.