به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: رئیس جمهور فرانسه در مصاحبه خود اعلام کرد که حمله موشکی به سوریه ازسه ماه پیش طراحی شده و آمریکا به دنبال بهانه ای برای عملی کردن آن بوده است.
وی اظهارکرد: حمله موشکی سه کشور آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه با روحیه بالای مردم این کشور مواجه شد که شکست دیگری برای امریکا در منطقه رقم خورد.

*** سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی نظامی منحصر به فرد است
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی نظامی منحصر به فرد است که در کنار دیگر نیروهای نظامی و انتظامی کشور به خوبی از دستاوردهای نظام و انقلاب پاسداری می کند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: نقش سپاه پاسداران انقلاب در دفاع از آرمان ها وارزش های نظام در داخل و خارج از کشور بر کسی پوشیده نیست.
وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکا به سلاح ایمان همه ماموریت های محوله را با موفقیت به پایان می رساند.
امام جمعه بروجرد گفت: موفقیت ها و پیروزی های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل و خارج باعث شده که دشمنان به خصوص امریکا و اسرائیل توطئه سپاه هراسی را درکنار ایران هراسی راه اندازی کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب و ارتش در پیروزی مقاومت اسلامی در منطقه ادامه داد: شکست داعش و گروهک های تکفیری به دست نیروهای مقاومت اسلامی در منطقه از افتخارات سپاه و ارتش است.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نعمت الهی برای کشور و نظام می داند که در طول عمر با برکت انقلاب ثمرات و برکات بسیاری برای ملت ایران داشته است.

*** جانبازان انتقال دهنده پیام شهدا هستند
خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به سالروز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز بیان کرد: جانبازان شهیدان زنده هستند که پیام شهدا را برای نسل های بعد منتقل می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین ترابی افزود: جانبازان شیمیایی، اعصاب و روان و خانواده های این عزیزان مشکلات فراوانی تحمل می کنند که مسئولان باید در راستای برطرف کردن مشکلات آنها اقدام کنند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.