به گزارش ایرنا ،مدیر اداره آموزش و پرورش پلدختر در این همایش برگزاری این مسابقات را بستر مناسبی برای رشد خلاقیت ها ، استعدادها و توانایی های دانش آموزان در جامعه بیان کرد و گفت: دانش آموزان باید توسط مربیان تشویق شوند تا پروژه هایی را انتخاب کنند که نسبت به آنها علاقه مند بوده و تحقیقاتی که آنجام می دهند بتواند مشکلی را از جامعه حل کند.
رضا شاهمرادی افزود: برای هر تحقیق و اختراعی در زمینه های مختلف ابتدا باید هدف مشخص شود و امکانات لازم جهت به کارگیری و رسیدن به آن هدف فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: استعدادهاو خلاقیت های دانش آموزان در سایه تحقیقات و پژوهش ظهور و بروز می یابد و همین جشنواره ها است که نتیجه و حاصل آن اختراعات بزرگ می شود.
شاهمرادی تصریح کرد: مهمترین عامل در توسعه و پیشرفت یک جامعه نیروی انسانی و سپس عوامل طبیعی ، سرمایه و در نهایت تکنولوژی است و جوانان و دانش آموزان آینده سازان مملکت هستند که می توانند منابع طبیعی و سرمایه را در جهت پیشرفت و توسعه اقتصادی به کارگیرند.
در این همایش از 100 نفر برگزیده مسابقات فرهنگی ،هنری و ورزشی شهرستان پلدختر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.