اسماعیل رضایی: تاکنون هم چند سرمایه گذار اعلام آمادگی کردند و بدون شک فروردین 97 تعیین تکلیف می شود. در حالی که شهربازی زیرساخت گردشگری و محلی برای پرکردن اوقات فراغت است اما متاسفانه چندسالی است که شهربازی کیو به دلیل سو مدیریت چند سال است که بلا تکلیف به حال خود رها شده است. نه تنها راه اندازی شهربازی کیو مد نظر ما است بلکه به دنبال این هستیم که در جنوب شهر و دیگر مناطق مانند پارک شاپوری و پارک جنب هتل شهرداری در دستور کار ما قرار دارد. ما موافق بازگشایی شهربازی با شرایط فعلی نیستم زیرا دستگاهها و تجهیزات از استانداردهای لازم برخوردار نیستند و اگر حادثه تلخی رخ دهد چه کسی پاسخگو است.

امروزه در صنعت توریسم شهربازی ها و پارک های مصنوعی از عوامل مهم جذب توریست درهمه کشورها به شمار می آیند، این درحالی است که شهربازی های بی کیفیت بدون شک تهدیدی برای جان افراد است نکته ای که باید مورد توجه متولیان شهربازی یعنی شهرداری قرار بگیرد.

طراحی مناسب شهربازی از دیگر عوامل جذب مشتری است که باید بهره برداران به آن توجه کنند طراحی قوی می تواند باعث شود که مشتری احساس لذت بیشتری کرده و مدت بیشتری را در آن سپری کند ، سرویس دهی مناسب نیز از دیگر نکاتی است که نقش مهمی در افزایش مشتریان و کیفیت شهربازی دارد.

* عضو شورای شهر خرم‌آباد

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 901625
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.