به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی الغدیر خرم آباد اظهار کرد: امروز یک مثلث شومی در منطقه به وجود آمده که عامل بی ثباتی منطقه شده و ریشه نا آرامی ها در طول این چند سال در این مثلث شوم است.
وی بیان کرد: این اتحاد شوم باعث اتحاد امت اسلامی خواهد شد و با بصیرت امت اسلامی شاهد نابودی رژیم آل سعود و رژیم صهیونیستی در منطقه خواهیم بود.
وی با گرامیداشت بعثت پیامبر اکرم (ص) بیان کرد: این رویداد بزرگترین واقعه دینی است که منشا تحولی عظیمی در زندگی بشریت می باشد.
وی اظهار کرد: اسلام کاملترین دین و قرآن آخرین کتاب آسمانی و معجزه پیامبر اسلام قرار داد تا سعادت بشریت برای همیشه تضمین شود و از این رو بعثت منشا سعادت ابدی بشریت است.
امام جمعه خرم آباد افزود: متاسفانه امروز بشریت به دلیل دور شدن از فلسفه بعثت گرفتار جاهیلت مدرن و جاهلیت قبیله ای شده است و سردمدار جاهلیت مدرن استکبار و غرب و سردمدار جاهلیت قبیله ای آل سعود می باشد.
به گفته وی امروز برخی از سران کشورهای عربی با پول و ثروت بی اندازه در کنار دولت های بزرگ استکباری قرار گرفتند تا استکبار جهانی به مردم مسلمان سوریه حمله کند.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: در کشور اسلامی و مدعی اسلام ، استکبار جهانی برای سرکوب مسلمانان مهیا می شود و با پول و ثروت مسلمانان پیشرفته ترین سلاح نظامی را عربستان از استکبار جهانی تهیه می کند تا مردم مسلمان یمن را بمباران کند.
وی اظهار کرد: پشت پرده اسلام هراسی و اسلام ستیزی آمریکا،انگلیس و رژیم صهیونیستی است.
آیت الله میرعمادی همچنین با بیان اینکه امروز مسلمانان باید با بصیرت و هوشیار باشند و غفلت مسلمانان باعث جنگ افروزی در منطقه می شود چراکه آمریکا و آل سعود به دنبال جنگ افروزی در منطقه برای تثبیت قدرت خود هستند.
وی با اشاره به 22 فروردین و روز ارتش نیز گفت:روز ارتش روز بزرگداشت حماسه آفرینی های دلاور مردانی است که از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروز فداکاری می کنند.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.