به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا حقیان سه شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان دورود با اشاره به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری بیان کرد: این نامگذاری ها برخواسته از یک ضروت استراتژیک نقشه راه و راهبردی است که می بایست مردم و مسئولین به منظور پیشرفت و توسعه کشور در راستای آن حرکت کنند.
وی افزود: در برخورد با این شعار رفتار و عملکرد ما مسئولین بر مردم تاثیرگذار خواهد بود بطوری که مردم اگر ببینند ادارات و نهادها در تهیه اقلام خود به دنبال کالای ایرانی هستند آنها نیر به خرید کالای ایرانی تشویق خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: اگر به دنبال ایجاد اشتغال هستیم می بایست تولید رونق پیدا کند و ایجاد رونق در بازار نیز با خرید و حمایت از کالای ایرانی میسر خواهد بود و در نتیجه مشکلات اداری،مراجعات و انتظارات کاهش پیدا خواهد کرد.
امام جمعه دورود با بیان اینکه به منظور پیشرفت کشور نیازمند وحدت و همکاری هستیم ، گفت:اگر میان مسئولین وحدت و همدلی باشد شاهد پیشرفت سریع در شهرستان خواهیم بود و اگر غیر از این باشد پیشرفت کند یا متوقف خواهد شد.
حجت الاسلام حقیان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همکاری میان مسئولین شهرستان در سال جاری افزود:مسئولین مشکلات را شناسایی کنند و سپس با انرژی بالا و امکانات و ظرفیت های شهرستان مشکلات را حل و فصل کنند.
7268/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.