سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان از کلنگ‌زنی دو دهانه پل دائم بر روی خرم‌رود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، رضا آریایی در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان اظهار داشت: در این جلسه مشکلات راه دسترسی به ترمینال برون شهری خرم‌آباد مورد بحث قرار گرفت و در خصوص اصلاح هندسی راه دسترسی از بلوار شصت متری به ترمینال برون شهری خرم‌آباد تصمیم‌گیری لازم به عمل آمد.

وی با بیان اینکه طرح تهیه شده توسط شهرداری خرم‌آباد مورد بحث و بررسی و تصویب اعضا قرار گرفت، افزود: همچنین مقرر شد که راه ورودی به ترمینال تعریض و نسبت به نصب چراغ راهنمایی در این محل اقدام شود.

آریایی خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد نیز متعهد شد که ظرف مدت حداکثر بیست روز نسبت به انجام اصلاحات هندسی مورد نظر اقدام کند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه نتیجه مطالعات مشاور ترافیک در خصوص جانمایی محل احداث دو دهانه پل‌های دائم بر روی رودخانه خرم‌آباد مطرح شد و بعد از بحث و بررسی مورد تصویب اعضا قرار گرفت، گفت: در این جلسه مقرر شد که مشاور سازه‌ای پل‌های دوقلوی خرم‌آباد حداکثر تا پایان فروردین نسبت به تهیه نقشه‌های اجرایی برای شروع عملیات احداث پل‌های دائم اقدام کند.

وی بیان داشت: در اولین هفته اردیبهشت کلنگ شروع عملیات اجرای دو دهانه پل دائم بر روی رودخانه خرم‌آباد بر زمین زده خواهد شد.

آریایی با بیان اینکه در این جلسه بر سبک سازی و زیبایی در طراحی هندسی پل‌ها تاکید شد، ادامه داد: اعتبار این پروژه به صورت مشترک توسط استانداری لرستان و شهرداری خرم‌آباد تامین خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.