احسان سربندی روزسه شنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: درمرحله دوم طرح توسعه این واحد نیز خط دوزندگی درجوارسالن بافندگی فاز2 به متراژ چهارهزار و500 متر مربع راه اندازی و همچنین خط تولیدی ریسندگی فاز یک و2 با ورود ماشین آلات جدید از کشور سوئیس در جهت افزایش تولید نخ به میزان 10 تن انجام می شود.
وی اظهارکرد: در راستای اجرای طرح توسعه نساجی بروجرد فروشگاه های جدیدی درمراکز استانهای کشوراجرا خواهد شد.
مدیرعامل کارخانجه نساجی بروجرد با اشاره به اینکه اجرای کامل طرح توسعه نساجی بروجرد نیازمند یک هزارمیلیارد ریال اعتباراست، اضافه کرد: با اجرای کامل طرح توسعه تولید پارچه های جین، حوله ای و چادری نیز در دستور کاراین واحد تولیدی قرار می گیرد.
سربندی بیان کرد:پیش بینی می شود درسال جاری با نصب تجهیزات و ماشین آلات جدید 40 میلیون متر پارچه خام و تکمیل شده و پنج هزار و 500 تن انواع نخ در کارخانه نساجی بروجرد تولید شود که این میزان نسبت به سال 96 با حدود 70 درصد افزایش همراه خواهد بود.
کارخانه نساجی بروجرد در زمینی به مساحت 50 هکتار و در 124 هزار متر مربع بنا در سال 1362 با سرمایه ای افزون بر15 میلیارد ریال تاسیس شد.
هم اکنون 820 نفردر کارخانجات نساجی بروجرد مشغول به کارهستند که با اجرای مرحله اول طرح توسعه 300 نفر دیگر به آنها اضافه خواهد شد.
کارخانه نساجی بروجرد دارای بخش ها و کارخانه های پیوسته ای است که مراحل مختلف تولید نخ و پارچه را انجام می دهند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.