به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر این شهرستان اظهار داشت: سیاست حمایت از کالای ایرانی اثر فراوان دارد و مهم ترین اثر آن اعتلای نظام اسلامی است.
وی به سالروز قطع ارتباط آمریکا و ایران در سال ١٣٥٨ به دنبال تسخیر لانه جاسوسی اشاره کرد و گفت: این قطع ارتباط باعث قطع چپاول گری امریکا در ایران شد و امروزه متوجه هستیم که این قطع رابطه برای کشور ما مفید بوده است.
امام جمعه خرم آباد دستاورد هسته ای ایران را مدیون خون شهدای هسته ای دانست و افزود: پیشرفت فعالیت های هسته ای در ایران یک نمونه از تحقق شعار 'ما می توانیم' است و اکنون ایران جزو باشگاه های هسته ای جهان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه شهدای هسته ای نماد علم، ایمان و نماد ما می توانیم هستند، اظهار کرد: تعهد و مسئولیت پذیری به انقلاب و رهبری مهم ترین ویژگی شهدای هسته ای می باشند.
آیت الله میرعمادی با اشاره به بیستم فروردین سالروز شهادت شهید آوینی گفت: این شهید با قلم و بیان خود در انتقال ارزش های انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کرد.
وی ادامه داد: امروزه نیازمند هنرمند متعهد، انقلابی و بسیجی هستیم نه هنرمندی که به دنبال هنر غربی و ابتذال باشد؛ هنر هنرمند باید هنر دفاع مقدس باشد.
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به سالروز شهادت آیت الله محمد باقر صدر و خواهرش بنت الهدی صدر اشاره کرد و گفت: محمد باقر صدر یک مجتهد انقلابی و مجاهد بود که در راه مبارزه با رژیم بعث به شهادت رسید.
وی بیان کرد: این مجتهد انقلابی نوآوری علمی فراوانی در زمینه های مختلف داشت و امروز به اندیشه های اقتصادی و نیازمندیم چراکه اندیشه های او در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارند.
امام جمعه خرم آباد به بیست و یکم فروردین سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی اشاره کرد و گفت: این شهید مایع دلگرمی رزمندگان بود.
وی با بیان اینکه افتتاح حساب ١٠٠ حضرت امام باعث تاسیس بنیاد مسکن انقلاب شد، افزود: این نهاد به منظور محرومیت زدایی و رفع فقر تاسیس شد و امروزه در جهت محرومیت زدایی خدمات ارزشمندی انجام داده است.
آیت الله میرعمادی به عملکرد خوب بنیاد مسکن لرستان در زلزله سال گذشته کرمانشاه اشاره کرد و گفت: نخستین مسکن که برای آسیب دیدگان این زلزله ساخته شد توسط بنیاد مسکن لرستان بود.
٣٢١٠/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.