به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسماعیل رضایی  با اشاره به اینکه فاقد زیرساخت های لازم برای رشد گردشگری در لرستان هستیم ، افزود: اگر می خواهیم به هدف بلند و آرمانی خود که همان توسعه گردشگری لرستان است برسیم در وهله اول باید به مسئله زیرساخت توجه ویژه و اکید داشته باشیم؛ خدا را شکر امسال با حجم جمعیت بالای مسافر روبرو بودیم در این میان کمبودها روشن شد و حتی کمبود سرویس‌های بهداشتی و حمام به چشم خورد .

 جوان ترین عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد ، با انتقاد از برخی صنوف و بازاریان ، اظهار داشت : از تاریخ یکم تا پنجم عید نوروز اوج کار و درآمد بازاریان است که متاسفانه برخی از کسبه مغازه ها را تعطیل کرده و به مسافرت رفتند ،اگر می خواهیم در بحث گردشگری به سطح مطلوب برسیم باید همه دست به دست هم دهیم حتی نقش بسزای صنوف و بازاریان را نباید فراموش کرد .

خوشی آب و هوای لرستان بویژه شهر خرم آباد و سرویس دهی رایگان شهرداری و تبلیغات خوبی که در مورد این شهر شد و بخصوص مهمان نوازی ما لرستانی ها در جذب و ماندگاری مسافرین نوروزی نقش عظیمی را به عهده داشت ؛ این دیدگاه و نظر اسماعیل رضایی است.

وی با اشاره به زحمات شبانه روزی عوامل پرتلاش شهرداری خرم آباد ، تشریح کرد : می توان به جرات گفت که شهرداری در بحث ستاد اسکان نوروزی سنگ تمام گذاشت و نهایت تلاشش را کرد ، اگر دستگاه های دیگر همچون آموزش و پرورش به کمک شهرداری بیایند می توان به ستاد دائمی فکر کرد و سینمای تابستانه را تا پایان تابستان و برخی غرفه ها را بطور دائم نگه داشت.

این عضو شورای شهر خرم آباد بهترین تفریح را در میزبانی از مسافرین نوروزی بیان داشت و افزود: باور کنید خستگی یکساله ام با دیدن و میزبانی از مسافرین رفع شده و همینکه می بینم در این مدت کوتاه غرفه هایی بنا شد و خانواده هایی کسب درآمد کردند بهترین تفریح و لذت من بود.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 892599
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.