به گزارش ایرنا عباس شرفی روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16.61درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه از کل تردد ثبت شده 13.48درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است ، افزود: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این مدت 78.8 کیلومتر بر ساعت بوده که بیشترین میزان سرعت خودرو در آزادراه پل زال - خرم‌آباد، جاده فیروز آباد- نور‌آباد و بیرانشهر- بروجرد ثبت شده است.
شرفی اظهار کرد: سه‌راهی چالان‌چولان -خرم‌آباد، بروجرد - سه‌راهی چالان‌چولان و دورود - سه‌راهی چالان‌چولان به ترتیب دارای بیشترین تردد و بروجرد- بیرانشهر و سه‌راهی نورآباد- نهاوند دارای کمترین تردد خودرو در این مدت بودند.
معاون حمل و نقل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نیز گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان هشتم فروردین ماه، هشت هزار و 260فقره تخلف رانندگی توسط سامانه های هوشمند جاده‌ای لرستان ثبت شده که هشت هزار و 171مورد آن معادل 99.17درصد برای پلیس راه ارسال شد.
مصطفی ملکی صادقی اظهار کرد: به طور متوسط در ایام یادشده سرانه هر سامانه در ثبت تخلفات رانندگی 20.27 و سرانه ارسالی به پلیس هر سامانه 20.13 فقره تخلف در هر ساعت بوده است.
٣٢١٠/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.