به گزارش ایرنا رضا آریایی روز جمعه در جمع خبرنگاران افزود: در برخی مناطق شمالی استان لرستان سرعت وزش باد به بیش از 60 کیلومتر بر ساعت رسید که این وضعیت تا ساعات آینده نیز ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: به علت وزش تندباد، 2 دکل فلزی انتقال برق در یک کیلومتری دوره تخریب و برق این شهر از 2 ساعت پیش تاکنون بطور کامل قطع شده است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: کارکنان شرکت توزیع برق استان لرستان و شهرستان دوره بلافاصله بعد از اعلام این قطعی با امکانات و تجهیزات لازم در محل حضور پیدا کردند و در حال تامین برق شهرستان به صورت موقت از طریق پست های همجوار هستند.
وی گفت: با پیگیری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان، شرکت برق باختر نیز نسبت به اعزام نیرو و تجهیزات برای بازسازی دکل های تخریب شده اقدام کرده است.
آریایی با بیان اینکه برق شهرستان دوره به زودی و حداکثر تا یک ساعت آینده وصل خواهد شد، گفت: بارندگی ملایم به تدریج از ساعات آینده و از جنوب استان شروع و پیک بارش حداکثر 10 میلیمتر در بخش های شمالی و شرقی استان پیش بینی شده است.
وی لزوم بازدید فرمانداران از محل اقامت و استقرار مسافران در چادرها، کمپ ها و مکان های اسکان گروهی را ضروری دانست.
طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان لرستان وزش باد نسبتا شدید همراه با گردو خاک و کاهش دید افق تا شامگاه جمعه در این استان پیش بینی می شود.
3210/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.