به گزارش خبرآنلاین لرستان، حمیدرضا کرموند با تاکید بر اینکه کشیک نوروزی شرکت‌ از 26 اسفندماه سال گذشته فعال شده و تا ۱۵ فرودین‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد ۳۰ اکیپ رفع حوادث و اتفاقات در این ایام فعال است. تامین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای هموطنان و پیشگیری از بروز حوادث و اتفاقات احتمالی در سطح شبکه‌های آبرسانی و رفع اتفاقات در کمترین زمان ممکن از اهداف برقراری این کشیک‌ها می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان #لرستان با بیان اینکه این شرکت با تشکیل ستاد ویژه در تمام مناطق تحت پوشش به استقبال نوروز رفته است، اضافه کرد: نیروهای مرتبط با آبرسانی در ستاد و مناطق در حال آماده باش کامل به سر می‌برند و تهیه تمام تجهیزات مورد نیاز برای رفع اتفاقات شامل لوله، اتصالات، ابزارفنی، بازدید دوره‌ای از کلیه تاسیسات براساس سیستم نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و تهیه یا تعمیر الکتروپمپ‌های ذخیره مورد نیاز چاه‌ها از جمله تدابیر پیش بینی شده آبفا لرستان برای تعطیلات نوروزی سال نو می‌باشد.

حمیدرضاکرم_وند ادامه دادکه خوشبختانه با تعامل مناسب بین دستگاههای اجرایی استان وحمایت #مدیریت_ارشداستان امسال شاهد افزایش گردشگران نوروزی در استان هستیم که این موضوع باعث ایجادتلاش مضاعف برای خدمت رسانی در استان شده است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 889725
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.