عباس گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه راهنمایی مسافران نوروزی در میدان زائران کربلا در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مباحث اقتصادی در کشور آنقدر اهمیت دارد که رهبرمعظو انقلاب برای چندمین بار، شعار سال را در حوزه اقتصادی نامگذاری کردند.
به گفته وی تولید ملی ستون فقرات اقتصاد مقاومتی است و امسال نیز مقام معظم رهبری با تاکید و کاملا مشخص بحث تولید ملی را مطرح کردند تا همگان به اهمیت آن پی ببرند.
وی اظهار کرد: تا زمانی که مردم و مسئولان از تولید ملی حمایت همه جانبه نکنند و پای کار نباشند تولید داخلی تقویت نخواهد شد.
وی اضافه کرد: رونق اقتصادی در گرو فعالیت همه جانبه کارگران و کارفرمایان در امر تولید ملی است و مردم نیز وظیفه دارند با مصرف کالای ایرانی به رونق تولید کمک کنند.
گودرزی افزود: به هر میزان که مردم کالای ایرانی مصرف کنند به همان میزان اشتغال ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه مسئولان موظف هستند ارتقا کیفیت تولید را جدی بگیرند گفت: بالا بردن استاندارد کالاها و نظارت همه جانبه مسئولان بر روند تولید، مردم را برای خرید کالای ایرانی تشویق و ترغیب می کند.
نمانیده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مردم باید مصرف کالای ایرانی را در اولویت قرار دهند و این که بگوییم کالای ایرانی بی کیفیت است یک بهانه است که باعث رکود اقتصادی می شود.
گودرزی اظهار کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا مصرف کالای ایرانی باعث رونق بخشیدن به اقتصاد شود و مصرف کالای ایرانی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود زیرا مصرف کالای ایرانی باعث رونق اقتصادی همه جانبه در کشور می شود.
7190/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.