به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در این پیام آورده است: امسال طلیعه سال نو با ماه پرخیر و برکت رجب و شهادت امام هادی(علیهم‌السلام) معنویت و نورانیت الهی پیداکرده است.
وی افزوده است: ائمه(ع) علاوه بر هدایت معنوی واسطه فیض الهی و منبع تمام خیرات و کمالات هستند، رشد معنوی، اخلاقی و تربیتی جامعه مدیون وجود پربرکت امامان معصوم(ع) است و آن‌ها باعث آرامش، امنیت و امید جامعه هستند.
در ادامه پیام آمده است: ویژگی دیگر 1397، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، چهل سال ایستادگی، ایثار و وفاداری ملت به‌نظام، ولایت و رهبری جای سپاس به درگاه الهی دارد.
پیام می افزاید: پیروزی‌ها و دستاوردهای عظیم مردم ایران در 40 سال گذشته، از سوی دیگر شکست‌ها و ناکامی‌های پی‌درپی دشمنان علیه نظام اسلامی آینده درخشان و مستحکمی را نویدبخش است.
در ادامه این پیام آمده است: حلول سال نو و بهار پرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی در تجدید حیات و فرصتی برای تازه شدن و بازنگریستن زندگی است، آنچه از گذر ایام باید برای ما درس و عبرت باشد تحویل حال همراه با تجدید سال است همان‌طور که با آمدن سال جدید، شاهد تغییر و تحول، سرسبزی و نشاط در طبیعت هستیم باید تغییر و دگرگونی در روح و جان ما پیدا شود و لازمه این امر، توجه به ایمان و اخلاق، علم و معرفت، تلاش و همت است تا حالمان نیکوتر و امروزمان بهتر از دیروز گردد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.