به گزارش خبرآنلاین لرستان، استاندار لرستان در این مراسم که در محل مقر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه امنیت مسافران و ایمنی سفرهای نوروزی در اولویت برنامه‌های ستاد اجرایی خدمات سفر قرار دارد، اظهار کرد: متاسفانه به‌دلیل عدم پاسخگویی توان جاده‌ای و حمل و نقلی و تراکم سفر در ایام نوروز تعداد تصادفات و تلفات ناشی از آن در کشور بالا بوده، از این رو یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال‌های اخیر کاهش تصادفات نوروزی است.

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم ضمن فراهم آوردن همه امکانات داخلی برای ورود گردشگران بیشتر به استان، اقدام ویژه و جدی در کاهش تصادفات صورت گیرد که در این راستا پلیس و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند بسیار موثر عمل کنند.

خادمی افزود: براساس مصوبات ستاد اجرایی خدمات سفر، اقداماتی نظیر اعمال کنترل‌های لازم، ایجاد آشکارسازها و اعلان‌گرها در سطح جاده، رفع برخی نقاط پرتصادف و کمک به کنترل تردد در دستور کار قرار گرفته که یقینا به کاهش تصادفات منجر خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری، هماهنگی و حضور به‌موقع همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و امدادی شاهد ثبت خاطراتی خوش برای گردشگران بازدیدکننده از استان و ترغیب آنان به تکرار سفر باشیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 885717
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.