به گزارش ایرنا جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات بازنشستگان بروجرد در فرمانداری این شهرستان اظهارکرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیش از 50 میلیون نفر خدمات ارائه می دهد.
وی افزود: جعبه سیاه کشور در بخش بازنشستگی باید عوض شود زیرا این افراد ازمشکلات معیشتی و اقتصادی رنج می برند.
رئیس سازمان بازنشستگی کشوربیان کرد: برای همسان سازی حقوق ومزایای بازنشستگان 22 هزارمیلیارد ریال درنظر گرفته شده است.
تقی زاده اضافه کرد: بهبود حقوق و معیشت بازنشستگان تحت پوشش، بیمه و درمان و همچنین خدمات رفاهی و اجتماعی سه محور اصلی انتظارات بازنشستگان است.
وی تاکید کرد: تمام وزارتخانه باید ازطرف مجلس موظف شوند که خدماتی را که به شاغلین ارائه می دهند برای بازنشستگان نیزدرنظر بگیرند.
رئیس سازمان بازنشستگی کشورادامه داد: امیدواریم با پیگیری های رئیس جمهور 9 میلیون شغلی که برای سال آینده تعریف شده محقق شود.
تقی زاده افزود: احداث خانه های امید درکشور در راستای ارائه خدمات کمی و کیفی به بازنشستگان انجام می شود.
وی گفت: همچنین باشگاه های ورزشی نیز برای استفاده اختصاصی بازنشستگان طراحی شده و در بخش بهداشت و درمان نیز اقدامات مطلوبی در حال پیگیری است.
رئیس سازمان بازنشستگی کشوراظهار کرد: پارکی در بروجرد به نام بازنشستگان نامگذاری شود و شهرداری نیز در احداث خانه امید شهرستان همکاری لازم را انجام دهد.
به گزارش ایرنا جمشید تقی زاده رئیس سازمان بانشستگی کشور روز پنجشنبه برای کلنگ زنی اولین خانه امید لرستان در بروجرد به این شهرستان سفر کرده است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.