به گزارش ایرنا، محمدناظری روزپنجشنبه در جلسه بررسی دو پروژ جی نف و سیماک لرستان با اشاره به اجرای دو پروژه ملی جی نف و سیماک در سال 96اظهار کرد: این طرح در 2شهرستان خرم آباد و بروجرد بعنوان پایلوت طرح اجرایی می شود.
وی طرح های ملی جی نف و سیماک را از برنامه های اولویت دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی دانست وبیان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه 2 برنامه از زیرساخت های دولت الکترونیک هستند باید بصورت ویژه پیگیری شوند.
وی با بیان اینکه پس از دریافت نقشه های پارسل بندی از طرف شهرداریها این طرح پیگیری می شود.
وی عمده ترین چالش اجرای طرح جی نف را عدم پلاک کوبی ،نامگذاری اماکن و نقشه های پارسل بندی دانست و گفت: در صورتی که در سایر شهرستانها زیر ساخت های لازم تهیه و در اختیار پست قرارداده شود اداره کل پست لرستان آمادگی دارد در سایر شهرستانها نیز این طرح را اجرا کند.
ناظری همچنین گفت: دستگاههای اجرایی باید اطلاعات خود را در اختیار اداره پست قرار دهند تا پس از تطبیق از بستر نشانی استاندارد که همان کد پستی است ،استفاده شود.
سرپرست اداره پست لرستان برنامه پیش بینی سال 97 را اجرای برنامه را در 2شهرستان الشتر و الیگودرز عنوان نمود.
کامبیز پورسیف مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری لرستان نیز در این جلسه بر تسریع در اجرای 2 طرح جی نف و سیماک در لرستان تاکید کرد و گفت: اگر شهر هوشمند می خواهیم باید در بحث کدگذاری و نامگذاری معابر باید بیشتر تلاش شود.
9872/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.