به گزارش ایرنا حمید جمشیدی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: این تیم در قالب کاروانی متشکل از اعضای تیم حمایت روانی تشکیل شده که امروز مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) عازم مناطق زلزله زده شد.
وی بیان کرد: این تیم، خدمات حمایتی و روانی را در قالب برنامه های جذاب و شاد برای خانواده های زلزله زده که از بعد روحی و روانی دچار آسیب شده‌ اند، اجرا می کند.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر لرستان افزود: در این تیم افرادی که سابقه ویژه ‌ای در بحث حمایت روانی داشته اند، استفاده شده و امید است طی روزهای آینده با حضور در مناطق زلزله زده خدمات امید بخشی را به آسیب دیدگان ارائه دهند.
وی گفت: یکی از برنامه های ویژه تیم حمایت روانی سحر توجه ویژه به کودکان و خردسالان است که برنامه های شاد و متنوعی را برای آنان برگزار می کنند.
جمشیدی افزود: این تیم پیش از اعزام، دوره های مرتبط با حمایت روانی را طی کردند و جلسات توجیهی و بازآموزی نیز از سوی معاونت جوانان استان لرستان برای آنها برگزار شد تا بتوانند با توجه به شرایط مناطق زلزله زده اثرگذاری مطلوبی داشته باشند.
وی تصریح کرد: نخستین مرحله اعزام تیم حمایت روانی سحر لرستان نیمه نخست آذرماه سال جاری بود که توانست با حضور خود در مناطق دورافتاده و سخت گذر شهرستان ثلاث باباجانی خدمات مطلوب و اثرگذاری را ارائه دهند.
9872/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.