به گزارش ایرنا جاسم محمدی فارسانی روز چهارشنبه در این آیین با بیان اینکه کمیته امداد تنها نهاد مزین به نام بنیانگذار جمهوری اسلامی است، گفت: هدف این نهاد کاهش شکاف طبقاتی و همطراز شدن فقیر و غنی است تا در واقع بتواند به هدف انبیا یعنی ایجاد عدالت اجتماعی دست یابد.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی درخصوص کمک به دیگران اظهارکرد: یکی از مهمترین دلایل برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس آشنایی نسل جوان با فرهنگ نیکوکاری و کمک به نیازمندان است.
محمدی فارسانی افزود: یکی از مهمترین اهداف نظام جمهوری اسلامی رسیدن به عدالت اجتماعی، شکوفایی استعدادها و توانایی افراد و تربیت نیروی جوان و انقلابی است.
وی با اشاره به اینکه تربیت نیروی مومن و جهادی باید از مهد کودک ها و آموزش و پرورش آغاز شود، گفت: امروز کارهایی در راستای رفع مشکلات مالی دانش آموزان نیازمند و رفع بخش عمده ای از مشکلات فقرا و محرومان توسط فرزندان این استان در مدارس انجام می شود.
محمدی فارسانی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اخیرا در خصوص پیشرفت و عدالت به موضوع مهمی اشاره کردند و فرمودند که در زمینه عدالت اجتماعی عقب هستیم.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان یادآور شد: هفته آینده مستمری و عیدی مددجویان کمیته امداد لرستان پرداخت و توزیع بسته های غذایی در میان مددجویان آغاز می شود.
وی افزود: نیاز نیست مددجویان به جایی مراجعه کنند بلکه بسته ها به منازل نیازمندان شناسایی شده ارسال می شوند.
وی با اشاره به آغاز توزیع بسته هایی غذایی در میان مددجویان منطقه 2 خرم آباد گفت: افراد خیر می توانند با شماره گیری کد دستوری #۱*۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را در هفته احسان و نیکوکاری و همچنین با شماره گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* صدقات روزانه خود را واریز کنند.
14 اسفند ماه سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی است و از 14 تا 21 اسفند ماه هم بعنوان هفته نیکوکاری نام گذاری شده است در این هفته علاوه بر برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس، همین جشن در سطح پایگاه های شهری کمیته امداد و روز جمعه در مصلی و محل برگزاری نماز جمعه برگزار می شود.
1920/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.