به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ منوچهر مرادی روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: تلاش ما ایجاد ترافیک روان در سطح شهر در روزهای پایانی سال است و از مردم می خواهیم که در ساعات عصر کمتر از خودرو شخصی استفاده کنند.
وی در ادامه به برنامه های پلیس راهور در ایام منتهی به پایان سال و همچنین تعطیلات نوروز اشاره کرد و گفت: شروع برنامه های پلیس راهور در آستانه تعطیلات نوروزی با رزمایشی در روز 24 اسفند آغاز می شود
سرهنگ مرادی با بیان اینکه از دیروز طرح برخورد با مسافربرهای شخصی با مشارکت تاکسیرانی آغاز شده افزود: در حین انجام این مهم باید وضع اقتصادی مردم را نیز در نظر بگیریم لذا علی رغم اطلاع از وضع نابسامان خودروهای شخصی به مسئولان پیشنهاد ساماندهی آنان را داده ایم تا بحث امنیت این مسئله نیز مدیریت شود.
وی همچنین از شناسایی 43 نقطه حادثه خیز در جاده های استان خبر داد و گفت: در برخی این نقاط گذرگاه های ایمن نداریم و باید تجهیزات هوشمند وصل شود همچنین برای اصلاح این نقاط باید با نصب علائم هشداردهنده نسبت به آشکارسازی آنها اقدام شود تا مسافران نسبت به وجود این نقاط حادثه خیز آگاه شوند.
رئیس پلیس راهور لرستان در مورد ساماندهی بازدیدکنندگان از قلعه فلک الافلاک خرم آباد نیز اینگونه توضیح داد: در محدوده قلعه به اداره کل میراث فرهنگی پیشنهاد دادیم همانند سالهای قبل فضای دانشگاه لرستان سابق، بعنوان پارکینگ استفاده شود تا مسافرین شاهد اعمال قانون در آن محدوده نباشند.
وی همچنین از بار ترافیکی سنگین مکان های تجاری تفریحی با عنوان بهارمالگ بعنوان یکی از مشکلات ترافیک شهری نام برد و افزود: در این راستا به شهرداری پیشنهاد داده ایم که با ایجاد این مراکز در چندین نقطه از شهر موجبات شکستن بار ترافیکی آن را فراهم کنند.
وی در خصوص آیین چهارشنبه آخر سال نیز گفت:پلیس مخالف شادی در چهارشنبه آخر سال نیست اما خط قرمز داریم و آن چیزی جز تجاوز به حقوق مردم نیست که با قاطعیت به آن پاسخ می دهیم.
به گفته وی اگر سرنشینان خودرویی ترقه پرتاب کنند یا اعمالی که آرامش عمومی را به خطر بیندازد قطعا رصد شده و ضمن تماس همزمان با مالک خودرو اقدام به توقیف وسیله نقلیه خواهیم کرد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.