به گزارش خبرآنلاین لرستان، غلامرضا لطفعلیان گفت : گازرسانی به این شهر اواسط سال جاری آغاز شده و هم اکنون شبکه توزیع شهری رو به اتمام است و اجرای خطوط انتقال و تغذیه و نصب ایستگاههای تقلیل فشار نیز مراحل بعدی کار می باشد که امید می رود با همین سرعت انجام شده و تا پایان سال آینده گاز به شهر درب گنبد برسد .
لطفعلیان افزود : برای تکمیل طرح گازرسانی به این شهر بیش از 10 کیلومتر شبکه توزیع اجرا و حدود 2 کیلومتر خطوط انتقال و تغذیه نیز اجرا خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد که 2 ایستگاه تقلیل فشار گاز نصب خواهد شد و 419 انشعاب نیز در تکمیل طرح گازرسانی این شهرستان در نظر گرفته شده است .
مدیر عامل شرکت گاز استان گفت : هزینه پیش بینی شده برای گازرسانی به شهر درب گنبد بیش از 30 میلیارد ریال است که از منابع داخلی وزارت نفت تامین می شود .
لطفعلیان افزود : با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر ، گازرسانی به این شهر مشکلات خاص خود را داشت به همین دلیل گازرسانی به این شهر مستلزم اجرای خط سراسری ششم بود .
وی با بیان اینکه پیگیریهای صورت گرفته علی الخصوص توسط دکتر ملکشاهی نماینده محترم شهرستان های کوهدشت و رومشکان موجب شد سال 1394 مجوز برداشت از خط سراسری ششم که خط صادراتی به کشور عراق می باشد صادر شود و هم اکنون با بهره برداری از این خط امکان اتصال شهر درب گنبد به گاز فراهم شده است .

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 874066
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.