به گزارش خبرآنلاین لرستان، محمد فتحی بیرانوند افزود: سازمان حمل‌ونقل شهرداری با هدف ایجاد رضایتمندی هرچه بیشتر و ارائه خدمات مطلوب‌تر علاوه بر افزایش تعداد نوبت‌های کاری حتی در روزهای تعطیل هم ساعات کاری وسایط حمل‌ونقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی را رصد می‌کند تا خللی در روند ارائه خدمات به شهروندان به وجود نیاید.
وی تأکید کرد: این سازمان گشت‌های نظارتی خود را هم‌زمان به‌منظور کنترل نرخ‌های مصوب وسایط حمل‌ونقل عمومی تشدید خواهد کرد.
فتحی بیرانوند در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این سازمان از شهروندان می‌خواهد برای سفرهای درون‌شهری از مسافربرهای شخصی که امنیت روانی شهروندان را تهدید می‌کنند استفاده نکنند.
وی تأکید کرد: موضوع برخورد با مسافربرهای شخصی با افزایش تعداد گشت‌های بازرسی و نظارت و با همکاری عوامل راهنمایی و رانندگی و یگان انتظامی تا پایان سال بدون وقفه در همه مناطق و محله‌های سطح شهر ادامه دارد.
فتحی بیرانوند افزود: علاوه بر جرائم سنگین و ضبط مدارک و اعمال قانون برای مسافربرهای شخصی درصورتی که مجدد اقدام به جابجایی مسافر کنند وسایط نقلیه آن‌ها تا بعد از تعطیلات در پارکینگ نیروی انتظامی متوقف خواهد شد.

46
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 874062
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.