به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی به مناسبت 22 بهمن افزود: انقلاب اسلامی به سن 40 سالگی رسیده است و امروز باید بالنده تر و با نشاط تراز گذشته ادامه باید.
وی با تاکید بر لزوم تداوم و استمرار انقلاب اسلامی گفت: تداوم انقلاب در سن 40 سال چیزی شبیه به معجزه بوده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه آسیب شناسی انقلاب بسیار مهم است، افزود: ارتجاع و نادیده گرفتن اهداف انقلاب خطرهای بزرگی هستند که باید رفع شوند.
وی اشرافی گری، تحمل گرایی و فاصله گرفتن از مردم را از دیگر خطرهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: متاسفانه به مشکلات مردم توجه کافی نشده است حال آنکه مردم با هوشیاری کامل با افرادی که منش طاغوتی دارند، برخورد می کنند.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: این موضوع که رهبری به دلیل محقق نشدن عدالت عذرخواهی کند، مساله سنگینی است و لازم است دستگاه های دولتی از خطر تبعیض، نفاق و باندبازی جلوگیری کنند.
وی با تاکید بر اینکه بیگانگان در هیچ جا باعث آبادانی نمی شوند، گفت: با تکیه به مردم و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی را باید حل کرد.
امام جمعه خرم آباد افزود: متاسفانه اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نمی شود و برنامه ها به سمت تولید و اشتغال نیست که باید این مشکل چاره اندیشی شود.
وی با اشاره به 2 حادثه تلخ هفته گذشته اظهار کرد:در حادثه دلخراش سقوط هواپیمای تهران یاسوج 66 سرنشین کشته شدند و این حادثه دردناک موجب اندوه فراوان ملت ایران شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: عده ای فریب خورده و جاهل نیز در شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) آشوبی در خیابان گلستان تهران به پا کردند و پنج تن از ماموران نیروی انتظامی و بسیج را به شهادت رساندند.
وی خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با اخلالگران شد و افزود: این افراد از خویشتنداری نیروی انتظامی سواستفاده کردند و اعمال زننده ای مرتکب شدند.
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید شهیدان رجایی و باهنر نهادی در آموزش و پرورش به عنوان امور تربیتی شکل گرفت.
وی افزود: این نهاد مسولیت سنگینی برای جلوگیری از تفکرات افراطی و غلط و گسترش تعلیم و تربیت اسلامی به دوش دارد.
7274/3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.