به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی با اعلام این خبر گفت: از آنجا که عیدی کارکنان شهرداری به دو روش کارگری و کارمندی پرداخت می گردد، خوشبختانه با تامین منابع مالی حدود سه میلیارد تومان عیدی مجموعه کارکنان شهرداری پرداخت شده است.

وحید رشیدی با بیان اینکه اولویت اول شهرداری تامین و پرداخت حقوق به موقع کارکنان است افزود: در حال به روز رسانی حقوق کارکنان شهرداری مناطق و سازمانهای تابعه شهرداری هستیم.

وی اظهار کرد: تا قبل از ۲۰ اسفندماه هیچ یک از کارکنان و کارگران شهرداری حقوق معوق پرداخت نشده نخواهند داشت.

شهردار با اشاره به اینکه طی شش ماه گذشته، مجموعه شهرداری برای به روز رسانی حقوق های معوقه کارکنان تلاش های زیادی انجام داده تصریح نمود: از اینکه کارکنان وخانواده های آنان مردم و رسانه ها از به روزرسانی حقوق کارکنان شهرداری راضی هستند آن را به فال نیک می گیریم.

رشیدی افزود: برای به روز رسانی حقوق های معوق که میراث برجای مانده مدیران قبلی است مدیریت فعلی حدود 40 میلیارد تومان حقوق معوق پرداخت کرده است.

وی گفت: اگرحقوق های معوق نبود با این مبلغ پول می توانستیم کارهای زیربنایی خوبی انجام دهیم.

شهردار افزود: برنامه ۵ساله خوبی برای شهر تدوین و به شورای شهر ارسال شده که پس از تصویب افق۲۰ساله شهر خرم اباد درآن دیده شده است.

رشیدی در پایان از اعضای شورای اسلامی شهر که در کنار شهردار و مجموعه شهرداری برای توسعه، عمران شهر و رضایت شهروندان تلاش می کنند قدردانی کرد.

عکس/ امین ساکی

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 863245
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.