به گزارش خبرآنلاین لرستان، نصراله بازگیران در بازدید سرزده از مدارس کوهدشت و طرهان از توسعه عدالت آموزشی ،مشارکت محوری و مهارت آموزی به عنوان اهداف دستگاه تعلیم و تربیت یاد کرد و افزود: گفتمان ما در آموزش و پرورش باید مبتنی بر سند تحول بنیادین باشد.

وی با اشاره به محدودیت های مالی دستگاه تعلیم و تربیت تصریح کرد: واقعیت این است که کمبود منابع مالی مشکل اصلی آموزش و پرورش نیست.

بازگیران ادامه داد: هنر مدیران موفق این است که به گونه ای برنامه ریزی کنند که با وجود محدودیت های مالی ،حداکثر بهره وری ،اثر بخشی و کارآمدی را داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت نقش پژوهش محوری در مدارس گفت: معلمان باید علاوه بر فعالیت های تحقیقاتی ، روح و انگیزه تحقیق و روش های درست پژوهش را در میان دانش آموزان نهادینه کنند ،چرا که پژوهش خود نیازمند آموزش است.

سرپرست معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان در پایان افزود: دستگاه تعلیم و تربیت استان تلاش می کند که نگاه ها را از بخشی نگری و منطقه نگری در حوزه آموزش دور سازد و مشکلات مدارس را به صورت کلان استانی ببیند و برای رفع این مشکلات برنامه منسجم و دقیقی تدوین نماید.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 862886
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.