به گزارش ایرنا،سردار محمدرضا نقدی روز یکشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن دورود با بیان اینکه این اجتماع اعلام حضور به دشمنان است، افزود:یکی از فلسفه این حضور شکر الهی است که خداوند ما را از تاریکی ها و ظلم ستم شاهنشاهی نجات داد.
وی با بیان اینکه نظام شاهنشاهی طی 2500 سال انواع ظلم را به مردم روا داشته و قیام های ملت ایران را سرکوب می کردند، افزود: در چنین روزی در سال 57 تمام تاریخ سیاه و ننگین شاهنشاهی عقب رفت و ملت بزرگ ایران به پیروزی رسید.
وی اظهار داشت:رژیم پهلوی علاوه بر ظلم و استبداد نوکر عجانب هم بود و علاوه بر تحقیر مردم در مقابل زورگوهای خارجی تسلیم می شد.
سردار نقدی با اشاره به اینکه در زمان پهلوی 70درصد مردم در روستاها زندگی می کردند که برق،آب بهداشتی،مدرسه،امکانات اولیه و حتی راه دسترسی در آنها وجود نداشت افزود:در آن شرایط 6 میلیون بشکه نفت از ایران توسط آمریکاییها غارت می شد.
وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی در همه زمینه ها پیشرفت هایی با سرعت بالا در همه شاخه ها حاصل شده است ، خاطرنشان کرد:6برابر شدن راه های کشور، 20 برابر شدن احداث مسکن، 24 برابر شدن تولید فولاد، هشت برابر شدن تولید فولاد از جمله این پیشرفت هاست.
وی تصریح کرد:قبل از انقلاب اغلب مردم بیسواد مطلق بودند و امید به زندگی 54 سال بود به طوری که امروزه دانشمندان ماهواره متعدد به فضا می فرستند و سن امید به زندگی به 75 سال رسیده است.
وی استقلال و آزادی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود:بر خلاف گذشته امروز کشور ما برای خودش تصمیم می گیرد و مردم با رأی مستقیم و غیرمستقیم رهبری،ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس را انتخاب می کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز ایران حرف اول منطقه را میزند و علاوه بر حفظ استقلال خود از استقلال کشورهای منطقه نیز دفاع می کند که این نشان دهنده عظمت ملت ایران است.
سردار نقدی با بیان اینکه دشمن کوچکترین مشکل در کشور را به کل نظام ربط می دهد، افزود:کسی حق ندارد در کشور اغتشاش و آشوب کند زیرا مردم راه خود را پیدا کرده اند و مسیرهای قانونی را طی می کنند.
وی خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات کشور مربوط به دشمنان است که باید با آن بجنگیم و مقابله کنیم که اگر با آنها مبارزه نکنیم مشکلات استمرار پیدا می کنند.
سردار نقدی خطاب به شرکت کنندگان در راهپیمایی گفت:امروز شما سرافرازید و نشان دادید پای حرف خود و میثاق با شهدا ایستاده اید.
7268/6060
خبرنگار:میلاد باقری ** انتشار دهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.