به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام محمد سوری روز یکشنبه در جمع راهپیمایان پلدختر در میدان شهید بهشتی این شهر اظهار کرد:خدمت رسانی به مردم یکی از خواسته های مقام معظم رهبری است و هرکس در جایگاه و مسوولیتی قرار می گیرد باید به مردم خدمت کند که اگر نتواند خدمت موثری داشته باشد موجب نا امید کردن مردم می شود.
وی افزود: نا امید کردن مردم یکی از اهداف دشمنان است و کسانی که موجبات این امر را بوجود می آورند و از دشمن خطرناکتر هستند.
امام جمعه پلدختر گفت: نظام ما دستاوردهای بسیار زیادی دارد که در کلام امام و رهبر به طور کامل روشن است همین که در سرنوشت خویش دخالت می کنیم یکی از دستاوردهای بسیار مهم نظام است و چون هدف روشن است همه باید به آینده روشن امیدوار باشیم.
حجت الاسلام سوری تصریح کرد: باید در مردم امید صادق ایجاد کرد زیرا ایجاد امید کاذب در مردم یا برای عوام فریبی است و یا اگر در میان خواص باشد لابی گری است.
امام جمعه پلدختر گفت: مقام معظم رهبری امید دارد و ما هم باید امیدوار باشیم و دستاوردهای نظام باید بیان شود حداقل دستاورد نظام ما این است که دین حکومت می کند چون ما مسلمانیم و اعتقاد داریم پس باید دین را وارد عرصه زندگی خود کنیم که این والاترین امتیاز انقلاب ما است.
آخرین اخبار و رویدادهای استان لرستان، ایران و جهان علاوه بر سایت ایرنا لرستان در کانال تلگرامی @irnalorestan نیز منتشر می شوند.
7272/6060
خبرنگار: فاطمه مهرابی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.