به گزارش خبرآنلاین لرستان، مردم با سر دادن شعار مر گ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر انزجار خودر را از استکبارهای جهانی سر دادند و در آهنگ وحدت و ادامه راه پرخون شهدا و انقلاب اسلامی ایران هم نوا شدند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان خرم‌آباد امروز ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت خیابان امام خمینی(ره)، ُپل انقلاب، خیابان انقلاب و میدان ۲۲ بهمن انجام شد. در شهرستان بروجرد ساعت ۱۰ صبح از میدان قیام به سمت میدان شهدا و میدان تختی و راهپیمایی در شهرستان دورود نیز ساعت ۱۰صبح از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی نماز جمعه برگزار شد.

راهپیمایی در کوهدشت ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب‌الزمان به سمت میدان شهدا، میدان امام(ره) و چهارراه الله‌اکبر برگزار و همچنین راهپیمایی در شهرستان دلفان ساعت ۱۰ صبح از میدان بعثت به سمت میدان امام خمینی(ره) در حال انجام است.

راهپیمایی در الیگودرز ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی، میدان امام(ره)، در سلسله ساعت ۱۰ صبح از میدان امام خمینی(ره) به سمت چهارراه آموزش‌وپرورش، در ازنا ساعت ۱۰ صبح از میدان شهید صادقی به سمت چهارراه انقلاب، در پل‌دختر ساعت ۹ صبح از میدان شهید بهشتی به سمت پل شهدای دولت و میدان شهید بهشتی، در سراب دوره ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب‌الزمان به سمت بلوار امام(ره) و در رومشکان ساعت ۱۱ صبح از مصلی نماز جمعه به سمت میدان امام و خیابان امام(ره) برگزار می‌شود.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 859511
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.