به گزارش ایرنا سیدموسی خادمی عصر جمعه در آئین بهره برداری از طرح های مخابراتی شهرستان دورود افزود: دولت تدبیر و امید برای توسعه فنآوری اطلاعات و اینترنت در کشور هزینه هایی متقبل شده است.
وی با بیان اینکه نباید کشور را از اینترنت و فضای مجازی محروم کنیم، گفت: امروزه سرعت اینترنت و کارایی گوشی های همراه نسبت به اولین سال شروع به کار دولت تدبیر و امید افزایش چشمگیری داشته است.
استاندار لرستان با بیان اینکه در کشور ما 100 هزار نفر از طریق فضای مجازی مشغول به کار هستند و کسب درآمد می کنند، افزود: در جامعه ما از ظرفیت های اینترنت و پهنای باند بالا به نحو احسن استفاده نمی شود به طوری که از این ظرفیت ها تنها در نرم افزارهای پیام رسان استفاده می شود.
وی اظهار کرد: ترویج استفاده درست و کارآمد از فضای مجازی در دستور کار دولت قرار دارد.

**بهره برداری از طرح های مخابراتی شهرستان دورود
مدیرعامل شرکت مخابرات استان لرستان در این آئین گفت: این طرح ها شامل 9 سایت تجهیزات نوسازی تلفن همراه، 2 سایت تکنولوژی تلفن همراه (3G)، هفت سایت تکنولوژی تلفن همراه (4G) و افزایش پهنای باند اینترنت در دورود با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال می باشند.
هومان محمودی هدف از نصب تجهیزات 3G و 4G را اتصال مردم به دهکده جهانی در هر لحظه و مکان دانست و افزود:هم اکنون با پیگیری های دولت تدبیر و امید مشکل تجهیزات انتقال و پهنای باند در استان لرستان وجود ندارد.
وی اظهار کرد: مشترکان ADSL در دورود در سال 92، 2 هزار و 600 نفر بود که در ابتدای سالجاری این تعداد به هفت هزار و 411 مشترک رسیده است.
وی تصریح کرد: در گذشته در خصوص پهنای باند اینترنت در استان مشکلاتی وجود داشت که با اقدامات انجام شده در چند سال اخیر پهنای باند از 155 مگابایت بر ثانیه به سه هزار مگابایت بر ثانیه رسیده است.
7268/3022
خبرنگار: میلاد باقری**انتشار دهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.