حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسیر راهپیمایی یوم الله 22بهمن در خرم آباد از میدان شهدا، خیابان امام خمینی(ره)، پل انقلاب، خیابان انقلاب و میدان 22بهمن می باشد.
وی افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور خواهد بود.
وی همچنین به مسیر راهپیمایی در شهرستان بروجرد اشاره کرد و افزود: این مراسم در ساعت 10صبح از میدان قیام آغاز و با عبور از میدان شهدا در میدان تختی ختم می شود.
وی به برگزاری مراسم 22بهمن در دیگر شهرهای استان در ساعت 10صبح اشاره کرد و گفت: در شهرستان دورود مسیر راهپیمایی میدان امام حسین(ع)، مصلای نماز جمعه، ازنا میدان شهید صادقی، چهار راه انقلاب، الیگودرز میدان آزادی،میدان امام خمینی(ره)، کوهدشت مسجد صاحب الزمان، میدان شهدا،میدان امام (ره)، چهارراه الله اکبر می باشد.
به گفته وی در الشتر نیز راهپیمایی از میدان امام خمینی(ره)،چهار راه آموزش و پرورش، در نورآباد میدان بعثت، میدان امام خمینی(ره)، سراب دوره مسجد صاحب الزمان، بلوار امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری این مراسم در پلدختر در ساعت 9صبح افزود: مسیر میدان شهید بهشتی،پل شهدای دولت،میدان شهیدبهشتی میزبان مردم انقلابی این شهرستان است.
وی همچنین به برگزاری این مراسم در ساعت 11صبح در رومشکان اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی در مسیر مصلای نمازجمعه ،میدان امام خمینی(ره) ،خیابان امام خمینی(ره) برگزار می شود
/6060/3210
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.