به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی صبح امروز در دیدار نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروز اولین وظیفه ما حفظ این 2 دستاورد 40 ساله انقلاب است چرا که یکی از اهداف مهم دشمن خدشه دار کردن امنیت داخلی است که با درایت نیروهای مسلح و مردم تا به امروز همه این نقشه ها در نطفه خفه شده است.
وی دومین دستاورد انقلاب اسلامی را اقتدار کشور دانست و گفت: اقتدار امروز ایران مسئله ای انکار نشدنی است و این هم نتیجه زحمات نیروهای مسلح بوده که ریشه در پیشرفت علمی و نظامی دارد.
آیت الله میرعمادی افزود: توان نظامی ما در کشور به گونه ای است که اگر آمریکا هم چشم طمعی به این مرز و بوم داشته باشد پاسخی دندان شکن دریافت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه ادعاهای جدید آمریکا نتیجه عمل نکردن به همه شروط مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است افزود: ما تجربه تلخ عمل نکردن به همه شروط رهبری را در مذاکرات هسته ای داریم که همین عامل موجب مطرح شدن مذاکراتی در مورد متوقف نمودن توان موشکی ما شده است و اگر از این مسئله هم کوتاه بیاییم بدون شک فردا به دنبال محدود کردن و حتی منحل کردن نیروهای مسلح می روند و این در حالی است که به گفته یکی از اعضای ارشد مذاکره کننده هسته ای ایران، اگر اقتدار نظامی ما نبود انها هرگز پای میز مذاکره نمی آمدند.
نماینده ولی فقیه در لرستان یکی از مهمترین علل اقتدار ایران اسلامی را ریشه دار بودن آن در اعتماد عمومی مردم دانست و گفت: این اعتماد بزرگترین سرمایه است و نباید با برخی رفتارهای غلط برخی ها این اعتماد سلب شود.
به گفته وی علت دیگر این اقتدار در مسئله ولایت است چرا که رهبر معظم انقلاب همچون کوه در برابر دشمنان و حملات آنها ایستاده است اما دشمن می خواهد بین مردم و ولایت فاصله بیندازد لذا شایعاتی که پخش میکنند نیزدر همین راستا است.
آیت الله میرعمادی رئیس جمهور آمریکا را ترسوترین رئیس جمهور تاریخ این کشور خطاب کرد و گفت: شغل این فرد تجارت است پس طبیعی است که همه چیز را در منافع و مسائل مادی ببیند حال آنکه بزرگترین تهدید آنها برای ما بالاترین افتخار است و آن چیزی جز شهادت نیست.
وی با بیان اینکه یکی از دلایل مهم وقوع انقلاب اسلامی، کسب آزادی بود اظهار کرد: مسئله آزادی به مفهوم رهایی از سلطه و ظلم و ستم است نه آزادی به معنی ترویج بی بند و باری که امروز عده ای غرب زده بدنبال آن هستند وشعار آن را سرمی دهند. چگونه کسی به خود جرات میدهد بگوید حجاب، این نماد ایمان در جمهوری اسلامی وجود نداشته باشد.
وی گسترش اسلام و کسب استقلال و عزت و حاکمیت ارزش ها را از دیگر معیارهای مهم در علل وقوع انقلاب دانست و گفت: همه اینها عواملی بودند که مردم ما بخاطر آنها انقلاب کردند و شهید دادند لذا اکنون با گذشت 40 سال از به ثمر نشستن این انقلاب باشکوه، وظیفه همه ما پاسداری از محصولی است که طی چهار دهه برایش ایثار و استقامت کردیم.
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد حضور حداکثری آحاد مردم در راهپیمایی باشکوه روز 22 بهمن را نشان وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و افزود: امسال به دلیل تبلیغات کور دشمن، حضور گسترده مردم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است انچه که باعث ناامیدی دشمن است همین حماسه حضوراست.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.