به گزارش ایرنا آیت‌الله سیداحمد میرعمادی شامگاه یکشنبه در دیدار اساتید دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بیت نماینده ولی ‌فقیه در لرستان افزود: امروز کشور ما در المپیادهای جهانی رتبه دهم را دارد و شاهد پیشرت های علمی، پزشکی، نوآوری و ابتکارات در دانشگاه ها هستیم.
وی با بیان اینکه آمریکا و اروپا از لحاظ پزشکی مدیون ایرانیان هستند، اظهار کرد: ایران خدمات فراوانی به غرب ارائه داد و پزشکی آمریکا و اروپا توسط ایرانیان انجام می ‌شود.
نماینده ولی فیه در لرستان با بیان اینکه مزرعه انقلاب سراسر محصول است، گفت: در زمان شاه مزرعه فرهنگی ما سرشار از علف هرز بود ولی امروز سراسر محصول است لذا وظیفه همگانی ما شکر نعمت انقلاب و دستاوردهای آن است.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران درخشش الهی برای ملت ایران بود، افزود: ایران در زمان پهلوی در وضعیتی قرار گرفته بود که از نظر فرهنگی، دینی و اجتماعی هیچ ‌مشروعیت و جایگاهی نداشت.
آیت ‌‌الله میرعمادی با تاکید بر ضرورت بیان دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان گفت: استقلال سیاسی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود بطوریکه مردم سرنوشت خود را تعیین می کنند.
وی آزادی و رهایی از استبداد را دیگر دستاورد مهم انقلاب اسلامی دانست و افزود: آزادی به معنای بی بندوباری نیست بلکه آزادی معنای مقدسی دارد.
امام ‌جمعه خرم ‌آباد با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، اظهار کرد: انقلاب ما انقلابی بود که در مقابل فرهنگ غرب ایستادگی و مبارزه کرد.
9872/3022
خبرنگار: اله یار محمودی فر ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.