به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس پیمان بهرامی در خصوص کیفیت فرآورده های نفتی عرضه شده در جایگاه های استان افزود: بنزینی که در جایگاه های سوخت استان توزیع می شود، تولید پالایشگاههای داخلی و طبق استاندارد های تصویبی و ابلاغی در کشور است و توزیع این نوع فرآورده در جایگاه ها از نظر کیفیت مورد تایید است.

وی با بیان اینکه بازرسین و کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان لرستان به طور مستمر کیفیت و کمیت عرضه بنزین را مورد بررسی قرار می دهند گفت : جایگاه های سوخت استان حداقل ۵ بار در ماه از نظر کیفیت و تطابق با استانداردهای کیفی، توسط کارشناسان مهندسی فرآورده ها و واحدخدمات مهندسی این شرکت نیز ماهیانه کنترل کمیت را انجام و علاوه بر آن تلمبه جایگاه ها بصورت ۳ ماه یکبار توسط اداره استاندارد استان آزمایش و تحت کنترل قرار می گیرند.

بهرامی ادامه داد: تمام فرآورده هایی که توسط نفت کش ها حمل می شوند قبل از عرضه و ورود به جایگاه ها آزمایش و پس از بارگیری نفتکش و قبل از خروج از انبار بار دیگر مورد کنترل کیفی قرار می گیرند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با تاکید بر عدم وجود ناخالصی و وجود آب در سوخت جایگاه های استان اظهار کرد: نظارت بر کمیت سوخت در مجاری عرضه بصورت مشترک بر عهده اداره استاندارد ، شرکت پخش فرآورده های نفتی استان و بازرسین کنترل کیفیت است و در جهت دفاع از حقوق شهروندان در صورت بروز مشکل و یا احیانا تخلف از سوی جایگاه داران، ناظران جایگاه ها موضوع را مورد بررسی قرار می دهند و در صورت تایید وجود مشکل یا تخلف پس از طرح موضوع در جلسه رسیدگی به تخلفات به شدت با متخلف برخورد می گردد.

وی با اشاره به سامانه پاسخگویی در سطح شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تصریح کرد: مردم با تماس با شماره تلفن ۰۹۶۲۷ می توانند در تمامی ساعات شبانه روز هرگونه نارسایی در توزیع فرآورده های نفتی در جایگاه های سوخت را اعلام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه لرستان ابراز داشت : با تماس مردم در کمترازمدت ۷۲ ساعت ضمن بررسی موضوع، هر گونه مشکل و تخلفات احتمالی در جایگاه های عرضه سوخت، مورد پیگیری قرار گرفته و در نهایت نتایج پیگیری‌ها به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 854473
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.