به گزارش ایرنا،آیت الله سیداحمد میرعمادی روز شنبه در آئین نواختن زنگ انقلاب که در محل دبیرستان صدیقه کبری خرم آباد برگزار شد، افزود: جوان امروزی هم بخوبی می فهمد و در عین حال بخوبی عمل می کند و هم معلمان و هم دانش آموزان رسالت سنگینی در تعالی بخشی این مسیر دارند.
امام جمعه خرم آباد با یادآوری اینکه اولین معیار انقلاب ، اسلام و زنده نگه داشتن اسلام بود، افزود: مردم می خواستند اسلام از مظلومیت نجات یابد که با پیروزی انقلاب اسلامی به معنای عملی اصل زنده کردن اسلام ،پیاده شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه یکی دیگر از معیارهای انقلاب ولایت فقیه بود گفت: مردم، انسانی عادل، اسلام شناس و فقیه دانا می خواستند تا نگذارد انقلاب منحرف شود و در همین راستا اصل ولایت فقیه یکی از اصول مترقی قانون اساسی تبدیل شد.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه یکی دیگر از معیارهای انقلاب برقراری حق و عدالت بود گفت: عدالت و برقراری حق هدف پیامبران الهی بوده است و امام خمینی نیز همین را در دستور کار قرار داد تا حق در کشور اقامه شود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب ، قیام بصیرانه ملت بود یادآور شد: استقلال یکی دیگر از معیارهای این انقلاب است تا شرق و غرب نتوانند سرنوشت ما را بدست گیرندو همین استقلال اقتدار نظام ما را در پی داشته است.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه دانش آموزان امروز در فضایی ارام مشعول به فعالیت هستند گفت:آنها افق اینده کشور را باید ترسیم کنند و آنچه که باعت پیروزی شما دانش آموزان می شود همت بلند و مسئله خودباوری شما است.
امام جمعه خرم آباد خطاب به دانش آموزان اظهار کرد: نترسید و با کوشش تمام از خلاقیت خود در مقام عمل استفاده کنید.
آیت الله میرعمادی با تاکید براینکه معیاردیگر حجاب است گفت: حجاب مانع نفوذ دیگران و نماد غیرت ، عفت و پاکدامنی است ما برای حجاب خون دادیم و انقلاب این ارزش ها را زنده و حفظ کرد.
1920/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.