به گزارش ایرنا سید موسی خادمی عصر پنجشنبه در آیین تجلیل از خدمات امدادگران جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده کرمانشاه افزود: لرستان با توجه به نزدیکی به حادثه تمام امکانات و تلاش خود را برای یاری رساندن به آسیب دیدگان زلزله به کار گرفت.
وی اضافه کرد: خدمات شایان استان لرستان در زلزله کرمانشاه در حالی بود که ما استان غنی از امکانات نیستیم اما همه مسئولان ملی و خود مسئولان استان کرمانشاه خدمات استان و جمعیت هلال احمر لرستان را تحسین کردند و از این خدمات ابراز رضایت داشتند.
خادمی با اشاره به حادثه اشترانکوه و گرفتار شدن کوهنوردان مشهدی در برف و بهمن گفت: امدادگران لرستان در این حادثه عملکرد خوبی داشتند و هیچ قصوری مشاهده نشد.
وی از مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان به خاطر فعالیت های انجام شده در بحث ساماندهی حوادث تقدیر کرد و افزود: وجه مشترک خدمات با اهمیت جمعیت هلال احمر، انسانیت است زیرا خدمات آن طبقه بندی نمی شوند و به همه انسانها به یک شکل خدمات بشر ‌دوستانه ارائه می دهد.
استاندار لرستان بیان کرد: اینکه انسان ها جان خود را در کف قرار دهند کار ارزشمند و قابل تقدیری بوده و اوج ایثارگری است.
وی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: یکی از شعارهای محوری حضرت امام (ره) وحدت بود که رمز پیروزی انقلاب اسلامی نیز بود.
استاندار لرستان بیان کرد: یکی از هنرهای امام خمینی(ره) هماهنگ کردن سلائق مختلف بود بطوریکه تمام مردم شعار وحدت آمیز استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را سر می دادند.
9872/3022
خبرنگار: اله یار محمودی فر ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.