به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی مروز پنجشنبه در جلسه شورای اداری لرستان که در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، افزود: بدون شک انقلاب اسلامی بر اساس تفکر امام (ره) شکل گرفت و بر اساس رهنمودهای امام راحل پیروز و بر اساس آرمان های امام تداوم یافت.
وی با بیان اینکه بزرگترین کار رهبر معظم انقلاب حفظ انقلاب بر اساس اندیشه های امام (ره) است، گفت: در جاهایی که میرفت اندیشه های امام را به انحراف ببرند، مقام معظم رهبر اجازه نمی داد.
آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امام رهبری توانمند بود و کسی نمی توانست در برابر این عظمت مقاومت کند، اظهار داشت: ایشان یک انسان به تمام معنا الهی و نظریه پرداز منحصر به فرد انقلاب بود و اگر دیگران رشد داشتند به برکت عظمت امام راحل بود.
امام جمعه خرم آباد گفت: ویژگی های امام مانند عدم خودخواهی، نداشتن کوچکترین هوای نفس، معلمی بی نظیر، منیت نداشتن که باید از ویژگیهای امام راحل درس اخلاص، شهامت و جرأت باورنکردنی داشت و اولین کسی که آمریکا را خوار کرد، امام بود.
وی افزود: امام هیچ گاه آرامش خود را از دست نداد نه در انقلاب و نه در جنگ تحمیلی از این رو اگر یک مدیر و یک انسان در شرایط حساس با آرامش تصمیم بگیرد، بسیار مهم است و باید امروز هم برای ما الگو باشد.
امام جمعه خرم آباد گفت: امام در برابر خدا و اهل بیت خود را کوچک می بیند، همین امام که در برابر آمریکا با قدرت قرار می گرفت در برابر خدا و مردم تنها خود را بنده خدا و خدمتگذار مردم می دانست.
آیت الله میرعمادی گفت: باید از اشرافیگری بپرهیزیم، زیرا امام (ره) زندگی ساده و بی آلایش داشت.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده بی نظیر در عالم بود و در آن دوران دو تفکر دین گریزی و یک تفکر دین ستیزی بود که از درون آنها تفکر دین باوری متولد شد.
وی افزود: قبل از انقلاب هر کجا تغییری رخ می داد یا دست غرب در میان بود، یا دست شرق اما انقلاب اسلامی با شعار نه شرقی نه غربی متولد شد.
امام جمعه خرم آباد گفت: وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب شده ایم، در حالی که هشت سال جنگ سخت را به تنهایی پشت سر گذاشتیم، هشت سال جنگ نرم را هم از 88 تا الان پشت سر گذاشتیم.
وی افزود: مردم 40 سال تحریم را تحمل کردند، کشورهای اروپایی در راس آنها آمریکا از بس که خودشان مادی هستند گمان می کنند با تحریم شرایط کشور به هم می خورد.
وی افزود: در حالی وارد چهلمین سال میشویم که انقلاب ما در اصول و آرمان های خود مانند استکبارستیزی و رفاه عمومی تثبیت شده است و محرومیت زدایی بی نظیری صورت گرفته و عدالت اجتماعی برقرار شده است.
وی افزود: راهپیمایی 22بهمن امسال باید از همه سالها پررنگتر باشد و مسئولان نیز در این ایام دهه فجر باید خدمات نظام را به مردم معرفی کنند.
7264/6060
خبرنگار:بهزاد سلاحورزی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.