به گزارش ایرنا علاء الدین بروجردی روز پنجشنبه در جریان دیدار اعضای شورای اداری بروجرد با امام جمعه این شهر به مناسبت دهه فجر افزود: انقلاب اسلامی امروز به فضل الهی یک نهال تنومند است.
وی با بیان اینکه دشمنان همواره در حال توطئه کردن علیه نظام جمهوری اسلامی هستند، اضافه کرد: نباید مغلوب این توطئه ها شویم بلکه باید درون خانواده انقلاب با همدلی، اتحاد و احساس مسئولیت مشکلات را حل کنیم.
وی با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: امام راحل با پشتوانه الهی دست رد بر سینه استکبار جهانی زد و محکم و استوار در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستاد.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از امام راحل خلف صالح ایشان با ایمان به خدا در برابر ابرقدرت های جهانی ایستاده و از نظام و ارزش های آن دفاع می کند.
وی در خصوص مشکلات پیش آمده در برخی از موسسه های مالی اظهار کرد: دولت باید از این موسسه ها حمایت کند تا مردم به حق و حقوق خود برسند.
بروجردی با انتقاد از عملکرد مسئولان در مدیریت بحران برف اخیر در تهران از مسئولان خواست رهبر معظم انقلاب را الگوی خود قرار دهند و نقاط ضعف و خود را برطرف کنند.
وی افزود: در عرصه اقتصاد، سیستم بانکی ما بیمار است چراکه کارآفرین نمی تواند با دادن سود بالا موفق باشد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درخصوص بودجه سال 97 گفت: مجلس در بودجه 97 با افزایش قیمت حامل های انرژی مخالفت کرد.
7190/3022
خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.