به گزارش خبرآنلاین لرستان، حجت الاسلام عباس زاده از از اجرای طرح سوگواره «یاس نبوی» در ۵۲ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در تشریح فعالیت‌های اوقاف لرستان از برگزاری سوگواره «یاس نبوی» در ایام بین دو شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در بقاع متبرکه استان خبرداد و گفت: هم‌زمان با ایام فاطمیه طرح سوگواره یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان لرستان برگزار می‏ شود.

وی افزود: برای برگزاری و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه سوگواره یاس نبوی و ایام شهادت حضرت فاطمه(س) بیش از ۱۵۰ مبلّغ مشارکت خواهند داشت.

عباس‌زاده اضافه کرد: سوگواره یاس نبوی شامل برنامه‌های مختلف ازجمله عزاداری، خیمه‌های معرفت، سخنرانی، اجرای مسابقات مذهبی و فرهنگی و ... در بین مخاطبان به بیان ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) در بین مخاطبان خواهند پرداخت.

وی با اشاره به این‌که شهادت حضرت زهرا(س) باید نقطه عطف زندگی مسلمانان به‌ویژه شیعیان باشد، افزود: باید از ویژگی‌های شخصیتی آن بانوی بزرگوار الگوبرداری کرده و ولایت‌مداری در سایه بصیرت ایشان را در بین عاشقان ولایت ترویج و گسترش دهیم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 848537
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.