به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر افزود: آمریکا باید بداند برنامه موشکی ایران قابل مذاکره نیست و نباید مانع پیشرفت های ایران اسلامی شود.
وی افزود: وجود رهبری آگاه و دشمن شناس، بصیرت و حضور مردم در صحنه، اتحاد و انسجام ملی سه عامل پیشبرد اهداف و تداوم انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمن است.
وی نیاز امروز جامعه را اتحاد، آرامش و انسجام ملی دانست و گفت: دشمن به دنبال ناامیدی و دلسردی در جامعه است و دهه فجر فرصتی مناسب برای مرور تاریخ انقلاب و بازگو کردن آن برای نسل جوان است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم بازگو کردن واقعیت های انقلاب در دهه فجر برای مردم بیان کرد: ایران در گذشته در سیاست، اقتصاد و مسائل نظامی به غرب وابسته بود و دیگران رویکرد سیاسی ایران را تعیین می ‌کردند اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی دست آمریکایی ‌ها از کشور قطع شد و به برکت این انقلاب در همه زمینه ها پیشرفت کرده ‌ایم.
وی برنامه های نظامی ایران را عامل قدرتمند بودن کشور دانست و افزود: امروزه آمریکا مانع پیشرفت ایران اسلامی است؛ آنها برجام را تعلیق کرده اند در حالیکه روزی آن را امضا کردند.
آیت الله میرعمادی در فراز دیگری از خطبه های نماز جمعه سالروز حماسه مردم آمل در برابر منافقین کوردل در ششم بهمن 1360 ایران را گرامی داشت و گفت: این طرح منافقین ناکام ماند و آنها رسوا شدند.
وی با اشاره به تحصن روحانیون در هفتم بهمن سال 1357 در دانشگاه تهران در اعتراض به جلوگیری از ورود امام خمینی(ره) در دولت بختیار بیان کرد: در دولت بختیار طرح کودتا و ترور امام خمینی(ره) در دستور کار قرار گرفت و بختیاری برای جلوگیری از ورود امام اعلام کرد فرودگاه بسته است لذا روحانیون تحصن کردند و در نهایت این طرح با شکست مواجه شد.
وی گفت: امام خمینی در 12 بهمن به ایران بازگشت و امسال در سالروز آن باید متفاوت تر از سال های گذشته جشن برپا کنیم چرا که در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم.
٣٢١٠/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.