به گزارش خبرآنلاین لرستان، خلیل حنیف در دهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان لرستان که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان برگزار شد، افزود: با توجه به افزایش بودجه مدیران استانی باید در تعامل و ارتباط موثر با نمایندگان اهمیت طرح ها و کارهای خود را بیان کنند.

به گفته وی بیکاری و فقر دو چالش عمده در استان لرستان است که امسال با طرح هایی همچون اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی رفم های بودجه ای خوبی به منظور رفع مشکل بیکاری و فقر در استان هایی همچون لرستان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: مدیران زیرمجموعه دستگاه های مرتبط با تعاون، رفاه و کار باید با عزم بیشتری بتوانند تا آخر بهمن ما میزان بیشتری از اعتبارات تعریف شده در غالب طرح های فراگیر را جذب کنند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران باید بازگو کننده مشکلات و رویکردی انتقادی داشته باشند،گفت: مشکلاتی همچون فقر و بیکاری از واقعیت های موجود هستند که قبل از هر کسی مدیران خود باید بازگو کننده آن باشند.

حنیف با اشاره به تثبت مدیریتی نیز گفت: در دور دوم دولت ها بخصوص در مورد مدیران نهادهای اجتماعی ، دوره تثبیت مدیریت هاست تا مدیران بتوانند محصول برنامه ها و شیوه های مدیریتی خود را پیگیری و دنبال کنند.

وی افزود: این نگاه در محدوده استانی بیشتر مورد توجه است و تغییر در مدیران اجتماعی مطلوب نیست.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 846222
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.