به گزارش خبرآنلاین لرستان، اسد عبدالهی افزود: هم بخش خصوصی هم دستگاه قضایی و استاندار برای تحقق آن اتفاق نظر داشتند و مقرر شد، ظرف 45 روز کار ساماندهی شود.

وی ادامه داد: کار شروع شده و بخشی از نیز انجام شده ولیکن در حقیقت برای ساماندهی این محل دو متولی اصلی درگیر هستند؛ یک شهرداری خرم آباد و دوم راهداری و حمل ونقل جاده ای استان که با توجه به اینکه بخشی از پروژه خارج از محدوده شهر خرم آباد است، متولی دوم ساماندهی ست.

فرماندار خرم آباد تاکید کرد: البته باز هم درحوزه بخش مربوط به راهداری، شهرداری هم دخیل است زیرا دریافت عوارض ها و صدور پروانه ساخت به شهرداری برمی گردد.

عبدالهی گفت: این پروژه را شرفی مدیرکل راهداری استان شروع کرد و متولی اصلی نیز شخص شرفی بود که تا کنون نیز اقداماتی انجام شده است از جمله چاله سازی جاده، بحث دیوار فرودگاه،ساماندهی نیوجرسی های وسط جاده و غیره...

وی ادامه داد: البته بخشی از کار هنوز باقی مانده است و شرفی قول داده اگر همه دستگاه های مرتبط کمک کنند تا پایان بهمن ماه کار ساماندهی انجام خواهد شد.

فرماندار خرم آباد دستگاهای مربوطه در این مشارکت با این ساماندهی را شامل بنیاد مسکن،شرکت آب و فاضلاب روستایی،لشکر 84،شرکت پخش فراورده های نفتی و دانشکده های حومه جنوب شهر خرم آباد عنوان کرد.

گفتنی ست: فرماندار خرم آباد مشکل اصلی جنوب شهر را تحت عنوان طغیان آبهای سطحی عنوان کرد و گفت: ساماندهی آبهای سطحی روستاهای اطراف پیش از زیباسازی اهمیت دارد که شرکت آب و فاضلاب روستایی و لشکر 84 استان می توانند در این امر متولی اصلی یعنی شرفی را یاری کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 845706
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.