به گزارش ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در جلسه مسئولین کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر استان در دفتر امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی باید عظمت این انقلاب برای نسل جوان بازگو شود.
وی چهل سال مقاومت، ایثار، فداکاری و حضور مردم در صحنه را از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: معرفی دستاوردهای انقلاب باید دستور کار قرار گیرد و رویش و ریزش های انقلاب باید بررسی شود.
وی بیان کرد: برخی ها سعی دارند ریزش انقلاب را بر مردم القا کنند اما تکیه بر رویش های انقلاب اسلامی مهم بوده چرا که ریزش ناچیز و تحت تاثیر القا بوده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه دشمنان در دوران بلوغ انقلاب، اسلام ناب، اقتدار ایران، امنیت عمومی و وحدت و انسجام ملی کشور را نشانه گرفته اند، اضافه کرد: تفاوت اسلام ناب و اسلام آمریکایی به نسل جوان بازگو شود و مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه ای داشته باشند.
آیت الله میرعمادی افزود: اسلام ناب ، مظلوم واقع شده و نباید مشکلات داخلی را به اسلام ناب ربط دهیم.
وی بر هرچه باشکوه تر برگزاری راهپیمایی 22بهمن و حضور مردم در صحنه تاکید کرد و گفت: پیروی از ولایت فقیه باعث تداوم انقلاب بوده و حفظ انسجام و وحدت ضامن انقلاب می باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان نیز در ادامه این جلسه گفت: اطلاع رسانی سخت افزاری مربوط به معرفی خدمات دولت و اقدامات نرم افزاری در راستای ارتقای فرهنگ عمومی جامعه با محوریت ارزش های جامعه است.
حبیب الله خجسته پور ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و از دهه فجر امسال تا دهه فجر سال آینده به عنوان آغازی بر فعالیت های یکساله برنامه ریزی شود.
وی بیان کرد: دستگاه های اجرایی مباحث ریشه ای انقلاب اسلامی را بازگو کنند.
3210/6060
خبرنگار: محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.