یکی از تاکسی داران بروجردی درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: میزان تقاضای مسافر درون شهری در بروجرد نسبت به تعداد تاکسی های این شهر بسیارکم است.
حمید سعادتمند افزود: تعداد تاکسی هایی که در شهر بروجرد فعالیت می کنند بسیارزیاد است و رانندگان تاکسی درآمد کافی برای امرارمعاش را ندارند.
وی اظهار کرد: از مسئولان تاکسیرانی بروجرد تقاضا داریم هرچه سریعتربه این موضوع رسیدگی و از فعالیت تاکسی های اینترنتی در شهر جلوگیری کنند.
وی اضافه کرد: تاکسی های شهرهمگی دفترچه فعالیت دارند و شناخته شده می باشند ولی خودروهای شخصی که به عنوان تاکسی اینترنتی در سطح شهربدون مجوز رسمی فعال هستند.
یکی ازرانندگان موسسات کرایه اتومبیل گفت: تعداد زیادی آژانس درشهربروجرد با مجوز رسمی فعالیت دارند که با داشتن مکان مناسب شبانه و روز مسافران را جابجا می کنند ولی متاسفانه تاکسی های اینترنتی که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده اند هیچ مکان مناسبی ندارند.
علی ترکاشوند افزود: خودروهای آژانسی با قیمت مصوب کارمی کنند و مردم با اطمینان کامل از آنها استفاده می کنند در صورتی که تاکسی های اینترنتی هنوز برای مردم شناخته شده نیستند وامکان هرگونه مشکلی برای مسافران وجود دارد.
مسئول سازمان حمل و نقل بارو مسافر بروجرد گفت: تاکنون هیچ فرد یا گروهی برای اخذ مجوز فعالیت تاکسی اینترنتی در بروجرد به این سازمان مراجعه نکرده است.
محمد چاقویی در گفت و گوبا خبرنگار ایرنا افزود: تاکسی داران بروجرد همگی دارای مجوز و دفترچه فعالیت هستند و فعالیت آنها در شهر موردی ندارد و تحت کنترل سازمان هستند.
وی اظهار کرد: در صورت ارائه طوماری اعتراض تاکسی داران نسبت به نحوه فعالیت تاکسی های اینترنتی در شهر بروجرد رسیدگی می شود.
وی اضافه کرد: هم اکنون در بروجرد یکهزارو 800 تاکسی و 2 هزار دستگاه خودروی آژانس و 100 دستگاه اتوبوس کار حمل و نقل مسافر را برعهده دارند.
7190/7273 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.