به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به نامه اسماعیل هنیه دفتر سیاسی حماس به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بیان کرد: این نامه برخلاف سرمایه گذاری عربستان بسیار مهم بود چراکه در سالگرد پیروزی مسلمانان فلسطین در جنگ 22 روزه رژیم صهیونیستی منتشر شده است.
وی اظهار کرد: کشورهای عربی از یک سو شعار حمایت از فلسطین سر می دهند و از سوی دیگر به دنبال برقرای روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
امام جمعه خرم آباد افزود: جمهوری اسلامی صادقانه در مورد مسائل با دنیا حرف می زند و در حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین صادق است و این نامه حرف امام بزرگوار و رهبر حکیم انقلاب اسلامی را دوباره در سطح جهانی زنده کرد.
وی ایمان و اتحاد اسلامی را برای مقابله با رژیم صهیونیستی ضروری خواند و گفت: به زودی مقاومت اسلامی با تکیه بر خدای متعال هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم می شکند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: میهمانان شرکت کننده در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری دیدار داشتند و سخنان ایشان برای پارلمان های بین المجالس اسلامی بسیار مهم و راهگشا بود.
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این دیدار تاکید کردند جهان اسلام نباید از مسائل مهم خود مانند فلسطین، یمن، میانمار و بحرین غافل شود.
وی استکبار جهانی در راس آنها آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را دشمن جهان اسلام دانست و افزود: این کشورها در حال درگیری و ایجاد فاصله بین مسلمانان هستند تا حریمی امن برای رژیم صهیونیستی ایجاد شود.
وی با بیان اینکه رئیس جمهوری آمریکا با وقاهت تمام قدس را پایتخت رژیم صهیونیستی عنوان کرد، گفت: دستان رژیم صهیونیستی در تمام مصیبت ها و کشتارهای جهان اسلام دیده می شود و همواره به دنبال تفرقه، آشوب و فتنه هستند ولی به برکت انقلاب اسلامی، آمریکا در میدان جنگ سخت شکست خورد.
به گفته وی یکی از تحلیل گران غربی در هفته گذشته گفته است که اگر من هم جای ترامپ بودم علیه ایران اقدام می کردم چون هر رئیس جمهوری در آمریکا علیه ایران اقدام و توطئه کرده و شکست خورده است.
امام جمعه خرم آباد افزود: آمریکا با این همه سرمایه گذاری نتوانسته در مقابل ایران اسلامی مقاومت کند لذا به جنگ نرم روی آورده و تحریم های اقتصادی و فشار سیاسی را بیشتر کرده است.
وی اظهار کرد: تحریم و فشار سیاسی آمریکا بر اراده ملت ایران تاثیرگذار نیست و انقلاب مسیر خود را ادامه می دهد.
به گفته وی ملت ایران در حمایت از انقلاب و رهبری مصمم هستند و آمریکا با رهنمودهای رهبر فرزانه در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد.
خطیب جمعه خرم آباد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به حادثه دردناک جان باختن 32 خدمه نفتکش سانچی گفت: این دریادلان در عرصه اقتصاد، تولید و بهبود وضعیت اقتصادی کشور در حال خدمت بودند که دچار حادثه شدند.
وی از مسئولان خواست علت حادثه را به طور دقیق بررسی و مشخص کنند چه کسانی کوتاهی کرده اند تا مردم در اسرع وقت به پاسخ سئوالات خود برسند.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به تغییرات در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: اعضای جدید این شورا تعیین شدند و حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور منصوب شد.
وی بیان کرد: این انتصاب فصل جدیدی در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه است چراکه ایشان فردی ژرف اندیش، بصیر و هوشیار است.
7274/3022
خبرنگار: مریم نریمانی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.